dissabte, 15 de desembre del 2018

Last memories

"Aquesta experiència ha estat molt bé i ens ho hem passat molt bé. Volem més dies!!!!"

Marc Martínez



"This exchange was very funny and successful, we did a lot of friends and had nice experiences, but the time to say goodbye was very sad.
For next time we will bring our partners in the suitcase!!"

Arnau Martín



"Aquests dies hem anat a Alemanya i m'ho he passat genial. Hem après moltes paraules noves en alemany.
A mi m'ha tocat una partner molt maca i divertida i una família molt agradable.
Hem fet motes activitats com anar a la piscina, anar de compres a Hannover, menjar crepes i gofres, dormir totes juntes, fer tallers, galetes, obres de teatre.. m'ho he passat genial i m'agradaria repetir aquest intercanvi. Aquests dies els trobaré molt a faltar"

Paula Estrella



"I think that the time more difficult is the time to say goodbye to the people that in a short time you love a lot, people that everyday have taught us amazing words, people that have always given you a smile and that say "I love you". I will miss you all a lot"

Núria García



"I have really enjoyed a lot doing this exchange. We did a lot of funny things and I met a lot of fantastic people. I also had fun with my partner Luca, he was crazy!!!. I will miss you all so much! See you in March"

Ariadna Marín















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada